fot. PL
Dzięki przeorganizowaniu parkingów w Galerii Jurajskiej klienci zyskali minimum 150 wolnych miejsc postojowych. Każdego dnia na parkingu Galerii Jurajskiej zatrzymuje się kilka tysięcy samochodów. W ostatnich miesiącach liczba ta znacząco wzrosła ze względu na przyrost klientów centrum handlowego.
Dla galerii większa liczba klientów oznacza także większą liczbę samochodów, które należy pomieścić na parkingu. Żeby uniknąć w przyszłości zatorów i długiego błądzenia za miejscem postojowym, centrum handlowe zreorganizowało ruch na parkingu.
- Udało na się nam wydzielić minimum 150 miejsc parkingowych, które oddajemy do dyspozycji klientów. Zlokalizowane są one na poziomie 0, w większości w dobrej lokalizacji tuż przy wejściach do centrum - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Taki ruch był możliwy dzięki stworzeniu parkingu pracowniczego. Z analiz galerii wynikało, że wiele miejsc zajmowanych jest przez jej pracowników jeszcze przed godzinami otwarcia centrum. - Od końca kwietnia pracownicy parkują na poziomie 1A. Parking dostępny jest dla nich już od 5.45. Już dziś widzimy, że skierowanie samochodów pracowników na 1 poziom znacznie odciąża poziom 0 - mówi Bugajczyk.
Na decyzji Jurajskiej zyskują klienci. Po pierwsze w galerii zwolniło się więcej miejsc postojowych na poziomie 0, na którym najczęściej parkują robiący zakupy, po drugie rozładowany został ruch na tym poziomie, a tym samym skrócił się czas od przyjazdu do zaparkowania.
- Dzięki temu posunięciu parkowanie w Galerii Jurajskiej jest znacznie bardziej komfortowe. W naszym zamyśle jest sprawienie, że znalezienie miejsca na poziomie 0 będzie szybsze i łatwiejsze. Tego typu zmiana jest szczególnie odczuwalna w weekendy, kiedy odwiedza nas najwięcej zmotoryzowanych - podkreśla dyrektor.
Parking Galerii Jurajskiej jest jednym z największych. Centrum dysponuje aż 2 tys. miejsc parkingowych, zlokalizowanych na 5 poziomach. Z danych galerii wynika, że na zakupy samochodem wybiera się tutaj aż 90 proc. klientów.
Źródło: Galeria Jurajska |